1. Reklamasjonen- Webshop
Alle varer hos CHOPAR SPORT er kvalitetsvarer. Hvis det skulle være en feil eller mangel ved en vare, skal du naturligvis kontakte oss. Vi vil gjøre alt for å hjelpe deg med reklamasjonen, og du vil som utgangspunkt få reparert eller byttet varen.
Ønsker du å returnere varen pga. reklamasjon eller feillevering, ber vi deg utfylle og sende med vår returseddel sammen med varen din. Varer som returneres på postoppkrav, eller sendes uten porto vil ikke bli mottatt av CHOPAR SPORT med mindre det foreligger en avtale om dette.
Du har iht. kjøpsloven, 2 års reklamasjonsrett. Du vil i utgangspunktet få reparert varen hvis varen er påført synlig fabrikasjonsfeil. Kan varen ikke repareres vil den bli byttet til en ny vare i samme størrelse og modell. Dette forutsetter selvfølgelig at reklamasjonen er gyldig og at mangler ikke har oppstått som følge av feilaktig bruk av produktet eller annet skadeforvoldende atferd.
Du skal reklamere innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen. Reklamerer du innen 2 uker anses reklamasjonen alltid for å være innen fristen.